چرا سلبریتی ها پیر نمی شوند؟

سلبریتی ها تنها روی فرش قرمز جوان و شاداب به نظر نمی رسند. آنها در حال خرید یا ورزش صبحگاهی و  بدون هیچ آرایشی هم پوستشان صاف و درخشان است. چرا سلبریتی ها پیر نمی شوند؟
راز آنها رسیدگی به موقع با روش های موثر و بدون عارضه مثل مزوتراپی است...
چهره سلبریتی ها همیشه در مرکز توجه است و کوچکترین تغییری به شدت مورد توجه قرار می گیرد. راز سلامت، جوانی و طراوت پوست آنها قطعا رژیم غذایی سالم و ورزش است که مسلما کافی نیست .
پوست جوان و شاداب این افراد به دلیل رسیدن ویتامین ها و مواد مغذی و مورد نیاز پوستشان است . اگر مواد لازم برای بازسازی و جوانسازی به پوست برسد، قطعا پوستی جوان و شاداب خواهیم داشت. مزوتراپی دقیقا همین روند را سرعت می بخشد و ویتامین ها و مینرال های لازم را مستقیم به پوست می رساند. مزوتراپی چون روش درمانی غیرتهاجمی و بدون نیاز به جراحی و دارای اثربخشی قابل توجهی است، در بین سلبریتی ها بسیار پرطرفدار است.
نگاهی به کارلاسارکوزی 50 ساله بیاندازید. این خواننده و مدل ایتالیایی که همسر نیکولاسارکوزی و بانوی اول فرانسه بوده، یکی از طرفداران مزوتراپی است که تاثیر جوانسازی این روش به خوبی در چهره اش قابل مشاهده هست.
در مطب دکتر عباسپور داروهای ترکیبی حاوی هیالورونیک اسید از برندهای خوب اسپانیا وایتالیا برای مزوتراپی استفاده می شود.
در مطب دکترعباسپور مزوتراپی با داروهای ترکیبی جهت برطرف کردن سیاهی دورچشم و چین و چروک دورچشم و جوانسازی قسمت های دیگر پوست انجام می شود .در مزوتراپی دورچشم به دلیل دارا بودن هیالورونیک اسید تا حدی گودی زیر چشم نیز برطرف میشود.

کلینیک زیبایی

کلینیک پوست مو

کلینیک دکتر عباسپور