نقش پلاکت ها در پی آر پی

يكى از سلول هاى مهم خونى پلاكت ها هستند كه نقش اصلى آنها جلوگيرى از خونريزى و انعقاد_خون در بدن است.
پلاكت ها نقش ترميم كننده و بازسازى كننده در بدن دارند. همین ويژگى مهم آنهاست كه باعث شد محققان و پزشكان از پلاسماى خون غنى شده از پلاكت كه همان پى_آر_پى است براى درمان بيمارى هاى مختلف استفاده كنند.
پلاكت ها با آزادسازى فاكتورهاى متعدد رشد باعث بازسازى و ترميم سلول هاى آسيب ديده مى شوند و براى آنها فرقى نمى كند كه اين سلول آسيب ديده در كدام قسمت از بدن (مو ، پوست، مفاصل و...) باشد.
امروزه از پى_آر_پى بطور گسترده اى در حوزه هاى مختلف پزشكى مانند سوختگى ، دندانپزشكى ، طب_ورزش ، ارتوپدى ، جراحى_پلاستيک و بالاخره پوست و مو استفاده مى شود.
ماده موثر و تاثير گذار پى_آر_پى همين پلاكت هاى خونى هستند به همين دليل انتخاب كيت استاندارد در ميزان جوابدهى درمان بسيار مهم است. هر كيتى كه بتواند پلاكت بيشتر و سالم ترى را از خون جدا كند كيت مرغوبترى خواهد بود و مسلما نتیجه بهتر و موثرترى خواهد داشت.
چرا انتخاب ما کیت رژن_لب سوییسی ؟!
مهمترین سلول خون شما در پى آر پى پلاکت ها هستند، پلاکت ها با آزادسازی فاکتور های متعدد باعث ترمیم و رشد سلول های آسیب دیده مى شوند، این پلاکت ها نقش نجات دهنده سلول های در حال مرگ را دارند.
انتخاب کیت مناسب و استاندارد در پروسه درمان پی_آر_پی نقش پر اهمیتی دارد، هر کیتی که بتواند پلاکت های خون را سالم تر و بیشتر از خون جدا نماید کیت مرغوب و استانداردی می باشد،.
دلایل استفاده ما از این برند و کیت چیست؟
کیت رژن لب سوییسی، کیت فوق العاده با کیفیت است كه مطابق با استانداردهای روز دنیا مى باشد .
این کیت بر اساس تحقیقات وآزمایش های تخصصی پزشکی دارای استاندارد بسیار بالایی در بین کیت های موجود در بازار می باشد، طبق آزمایشات مختلف در این شرکت سوییسی تفاوت فاحشی میان این کیت با سایر کیت ها وجود دارد بطوری که این کیت هشتاد و پنج درصد از پلاکت ها را به طور سالم جدا می نماید، ما با انتخاب این کیت به نتایج قابل قبول و بسیار عالی هم از نظر مراجعین عزيزمان و هم از نظر پزشکی رسیده ایم .

کلینیک زیبایی

کلینیک پوست مو

کلینیک دکتر عباسپور