زمان اقدام به درمان ریزش مو

باید بدانید که در جبران ریزش مو و بهبود رشدمو های شما زمان تاثیر بسیار مهم و قابل توجهی دارد.

-
ابتدا رشد مو کم می شود.
-
بعد ضخامت مو کاهش پیدا می کند.
-
سپس رنگ دانه های مو از بین رفته و مو حالت پرزی پیدا می کند.
-
و در نهایت فولیکول مو به کلی از بین می رود.

می بینید که هرچه مراحل پیش می روند، آسیب رسیده به فولیکول مو بیشتر و ترمیم آن سخت تر می شود. .
نکته بسیار مهم و قابل اهمیت این است که وقتی به مطب پزشک برای درمان ریزش مو مراجعه می کنید، فولیکول_مو باقی مانده باشد.
اگربه دلیل بی توجهی یا عدم آگاهی درمان را به تعویق بیاندازید، باعث میشود تعداد بیشتری از فولیکول های مو از دست بروند. پس مهم است که چه زمانی به پزشک مراجعه می کنید.
به خاطر داشته باشد حتی موهایی که به شکل پرزی هستند را می شود دوباره تجدید کرد و باعث رشدشان شد. .
زمان در بازگشت مجدد مو و جبران موهای از دست رفته بسیار قابل توجه هست.
پس هرچه سریعتر برای ترمیم و درمان موهایتان به پزشک مراجعه کنید. درست است که در حالت پرزی موها هم امکان درمان وجود دارد ولی وقتی می توانید با چند درمان ساده در مراحل ابتدایی جلوی ریزش مو را بگیرید و موهایتان را کامل ترمیم کنید، چرا خودتان را از داشتن موهایتان محروم کنید. و یا بدتر از آن با اقدام دیرهنگام و از دست رفتن فولیکول مو، موهایتان را برای همیشه از دست بدهید   .

<!-- [if gte mso 9]> <!-- [if gte mso 9]> Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA <!-- [if gte mso 9]> <!-- [if gte mso 10]> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

کلینیک زیبایی

کلینیک پوست مو

کلینیک دکتر عباسپور