اکستنشن زیبا ولی جبران ناپذیر

هر چیز بهایی دارد، اما نه به هر قیمتی؟! .
به نظرتان ارزش دارد كسی سه تا شش ماه گیسوكمند باشد و بقیه عمرش در پی درمان کم مویی ؟!! قطعا با خواندن مطلب زیر فکر اکستنشن کردن را از سرتان بیرون میکنید. .
يكى از عوارض مهم اكستنشن ، ريزش مو كششى يا تركشنال است  كه در این نوع ریزش، موهای قسمتی از سر كه بیشتر تحت فشار و كشیده شدن هستند می‌ریزد. خانم هايى كه علاقه زياد به محكم بستن مو از پشت سر دارند و همچنين افرادى كه بطور مداوم با برس و با كشش زياد موهايشان را براشينگ مى كنند نیز دچار این عارضه می شوند. .
متاسفانه اين نوع ريزش مو اين روزها بسيار زياد شده است و اغلب در افرادی ديده مى شود كه از اكستنشن مو استفاده کرده اند.
كشش ناشى از موهاى وصل شده به ريشه مو فشارى مداوم وارد مى کند که نتیجه آن از بین رفتن فولیکول مو است. میزان آسیب‌دیدگی موها، به تعداد دفعات اكستنشن، جنس و بلندی و حجم موهای اکستنشن شده بستگى دارد. .
در اكستنشن مو ها به شدت كشیده می‌شوند و به همین دلیل پس از مدتی موها شروع به ریزش می‌كنند. اگرچه شاید دفعات اول و دوم موها چندان كم نشوند، ولى در دفعات بعدی كاهش آنها كاملا مشهود است و زمانى كه فرد براى ترميم مجدد مراجعه مى کند نواحى كه دچار كم مويى شده اند دیگر قابل اكستنشن شدن نیستند و آرايشگر مجبور است دسته ديگرى از موها را برای اتصال انتخاب كند. به اين ترتیب در دراز مدت فوليكول هاى مو ى بیشتری دچارعارضه مى شوند و افراد زمانى متوجه كم مويى خود می شوند كه بسيار دير شده است. .
نكته مهم اين است كه گاه اين نوع ريزش مو به شكل دائمى باقى خواهد ماند و باعث طاسی منطقه ای مى شود. .
حال انتخاب با شماست
موهاى غيرطبيعى بلند مصنوعى و يا موهاى سالم و كوتاه...

کلینیک زیبایی

کلینیک پوست مو

کلینیک دکتر عباسپور